Serviciul Cabinet

Şef serviciu:  comisar şef de poliţie Eftimie - Gheța Marius

Coordonate - telefon: 0262-207 601

Email: cabinet@mm.politiaromana.ro

Detalii

Compartimentul Juridic

 

Coordonate - telefon: 0262-207 702

Detalii

Structura de Securitate

Funcţionar de securitate: comisar şef de poliţie Ilea Constantin

 

Coordonate - telefon: 0262-207 709

Detalii

Compartiment Control Intern

Coordonate - telefon: 0262-207 700

Detalii

Serviciul Resurse Umane

Sef serviciu: comisar şef de poliţie Cârlan Marius 
 
Coordonate - telefon: 0262-207.710

Detalii

Serviciul Actiuni Speciale

Sef serviciu: comisar șef de poliţie Ionescu Nicolae
 
Coordonate - telefon: 0262-207.708

Detalii

Serviciul Criminalistic

Şef serviciu:  comisar şef de poliţie  Chende Mihai Paul

Coordonate: telefon: 0262 – 207 214

Detalii

Serviciul de Investigatii Criminale

Sef serviciu: comisar de poliţie PUŢ-COSTIN CLAUDIU-BOGDAN
 
Coordonate - telefon/fax: 0262 – 207 760 

Detalii

Centrul de Reținere și Arestare Preventivă

 

Șef birou: comisar de poliție CHIȘE RADU-NICOLAE

Coordonate - telefon 0262207790

 

Detalii

Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice

Șef serviciu: comisar şef de poliţie Dumitriu Marian 
 
Coordonate - telefon: 0262 – 207 770

Detalii

Serviciul Arme, Explozivi, Substante Periculoase

Î. Şef serviciu:  comisar şef de poliţie  Cozma Călin
 
Coordonate
Telefoane: - 0262-207.850 (şef serviciu)
0262-207.853 (compartiment explozivi şi substanţe periculoase)
0262-207 852(comp. arme – combaterea braconajului)
0262-207 855(comp. avizări – autorizări)

e-mail: arme@mm.politiaromana.ro (adresa principală a unităţii, dedicată primirii corespondenţei de la alte unităţi/instituţii, a petiţiilor şi a documentelor de interes general adresate structurilor a.e.s.p.)

           oug41.2016.arme@mm.politiaromana.ro (special dedicată corespondenţei cu beneficiarii serviciilor publice)


 

 

Detalii

Serviciul Ordine Publica

Şef serviciu:  comisar sef de politie Cristian Radu
 
Coordonate - telefon 0262 – 207.613 

Detalii

Biroul Siguranţa Şcolară

șef Birou: comisar de poliție Popescu Nicolae

Coordonate  - telefon 0262-207.878

Detalii

Serviciul Rutier

Împuternicit Şef serviciu: comisar şef de poliţie  Goth Gheorghe
 
Coordonate- telefon: 0262 - 207993

                                  0262 - 708636

 

e-mail: cabinet@mm.politiaromana.ro (reclamatii sau petitii)

             oug41.2016.sr@mm.politiaromana.ro  (cereri politia rutiera)

            

adresa: Baia Mare, Bd. București, nr. 53 (Complex Comercial Value Centre)

                                         

GHIŞEUL SERVICIULUI RUTIER MARAMUREŞ

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL

 

  • Luni:              08.30 – 11.30 ; 14.30 – 15.30;
  • Marţi:            08.30 – 11.00 ; 13.00 – 15.00;
  • Miercuri:       08.30 – 11.00 ; 14.30 – 15.30;
  • Joi:                 08.30 – 11.30 ; 16.00 – 18.00
  • Vineri:           08.30 – 13.00;
  • Sâmbătă:       08.00 - 10.00;
  • Duminică:       08.00 - 10.00.

  În sărbătorile legale ghișeul Serviciului Rutier va fi deschis în intervalul orar 08.00 - 10.00.

                                  

Ghișeul de lucru cu publicul din cadrul Serviciului Rutier Maramures.
Documente necesare:

 

1. Restituiri permise de conducere reținute:

- act de identitate (original)/reprezentare conventionala/împuternicire notar;
- cerere pentru restituirea permisului de conducere la expirarea termenului de suspendare (model);
- dovada înlocuitoare a P.C. (original)..

1.1 Restituire permise de conducere eliberate de catre o autoritate străină ca urmare a părăsirii teritoriului României: 

- act de identitate (original);
- cerere restituire permis de conducere eliberat de o autoritate străină, înainte de expirarea perioadei de suspendare, cu cel mult o zi lucrătoare înainte de data părăsirii teritoriului României (Model);
- declaratie notariala de părăsire a teritoriului României;
- dovada înlocuitoare a P.C. (original);


2. Reducerea perioadei de suspendare:

- cererea de reducere completată (model), 
- cartea de identitate l, original


3. Depuneri soluții dosare penale:
Sentințe/documente penale prin care s-a dispus amânarea/renunțarea la aplicarea pedepsei/Ordonanţe dispuse de unităţile de Parchet din judetul Maramures:

- act de identitate (original);
- cerere de restituire permis de conducere în baza ordonanţei procurorului/hotărârii judecătoreşti rămase definitive (model);
- sentința/decizia/ordonanţa(definitiva- original);
- procesul verbal de contravenție încheiat de către lucrătorul de poliție care a instrumentat dosarul penal (in situația ordonanței de clasare, daca este cazul);
- dovada înlocuitoare a P.C.(original).

4. Renunțare la valabilitatea de 15 zile a dovezii înlocuitoare a P.C.:

- act de identitate (original);
- cerere depunerea dovezii înlocuitoare înaintea expirării termenului de valabilitate (model);
- dovada înlocuitoare a P.C.(original).

5. Restituiri permise de conducere în baza certificatelor de grefă (judecătorii):

- act de identitate (original);
- dovada înregistrării plângerii (dovada înregistrării plângerii contravenţionale se realizează printr-un document emis de către instanţa de judecată sau printr-un extras din portalul instanţelor de judecată www.portal.just.ro);
- dovada înlocuitoare a P.C.(original).
 Documentele se depun/transmit la Serviciul Rutier al județului din care face parte agentul constatator.
( Articolul 118 din OUG 195/2002 actualizată)

5.1. Predarea permisului de conducere ca urmare a respingerii plângerii contraventionale:

- act de identitate (original); in cazul trimiterii prin curierat se va atașa doar copie;
- sentința civilă a judecătoriei rămasă definitivă prin neapelare, cu stampila instanței având mențiunea definitivă prin neapelare (original); in cazul trimiterii prin curierat se va atașa doar copie;
- in cazul in care s-a declarat apel hotărârea emisă de tribunal, care devine definitivă la data pronuntarii (original); in cazul trimiterii prin curierat se va atașa doar copie;
- permisul de conducere (original).

( Articolul 118 din OUG 195/2002 actualizata)


6. Restituiri certificate de înmatriculare/plăcuțe înmatriculare reţinute:

- act de identitate (original), in cazul proprietarului sau deținătorului mandatat;
- act de identitate și împuternicire notar sau reprezentare conventionala pentru alte persoane fizice cu excepția celor mai menționate;
- delegație pentru persoane juridice (original);
- cerere pentru restituirea plăcuţelor de înmatriculare şi a certificatului de înmatriculare reţinute ca urmare a dispunerii măsurii de suspendare a dreptului de utilizare a vehiculului (model);
- dovada înlocuitoare a certificatului de înmatriculare (original);
- documente care să ateste încetarea cauzelor reținerii certificatului/ plăcuțelor de înmatriculare.

7. Istoric sancțiuni(cazier auto):

- act de identitate (original);
- permis de conducere (original).
- cerere (model).


Modelele de documente le găsiți accesând următorul link: https://www.politiaromana.ro/ro/utile/documente-eliberari-acte

Testul pentru cunoașterea regulilor de circulație (13 din 15) se susține săptămânal, în fiecare zi de marți, începând cu ora 09.00, la sediul Serviciului Rutier, situat în mun. Baia Mare, B-dul București, nr. 53, jud. Maramureș (din cadrul complexului comercial Value Centre).
 Sustinerea testului se efectuează în perioada suspendarii exercitării dreptului de a conduce, până în a 20- zi a perioadei de suspendare (când se solicita reducerea perioadei de suspendare) sau până la sfârșitul perioadei de suspendare în situațiile în care testarea este obligatorie.


   Începând cu ora 8.00 și până la ora 10.30 persoanele interesate pot să își procure bilete cu numere de ordine de la aparatul de ticketing aflat în fața sălii de testare. Accesul în sala de testare se face in serii de cate 25 de persoane in ordine numerelor.
  Organizarea seriilor de testare:
Seria l (numerele de ordine de la 1-25). Accesul în sala se face la ora 09.00.
Seria Il (numerele de ordine de la 26-50). Accesul în sala se face la ora 10.30.
Seria IIl (numerele de ordine de la 51-75). Accesul în sala se face la ora 12.00.

Documente necesare pentru accesul în sala de examinare:
- cartea de identitate în original;
- dovada înlocuitoare a permisului de conducere aflată în afara perioadei cu drept de circulație sau fără drept.


   

 Cererea de reducere completată (găsiți modelul accesând link-ul https://www.politiaromana.ro/ro/utile/documente-eliberari-acte https://www.politiaromana.ro/ro/utile/documente-eliberari-acte, se trimite  la serviciul rutier pe raza căruia a fost constatată contravenţia.   

Cererea de reducere a perioadei de suspendare va fi considerata depusa in termen atât timp cât, prin soluționarea acesteia, nu se va dispune reducerea retroactivă a perioadei de suspendare a exercitarii dreptului de a conduce.

     Modalităti de a solicita reducerea perioadei de suspendare:
- prin mail   oug41.2016.sr@mm.politiaromana.ro
- prin prezentarea la ghișeul serviciului rutier;
- prin servicii de curierat;
- prin fax: 0262215200.

Detalii

Serviciul Logistic

 Şef serviciu: comisar şef de poliţie Turdeanu Ramona Elvira
 
Coordonate - telefon: 0262-207 830
 

 

Detalii

Serviciul Comunicaţii şi Informatică

Şef serviciu : Comisar de poliţie Ing. Ardelean Ionuţ Florin
 
Coordonate - telefon: 0262-207.607

Email: informatica@mm.politiaromana.ro

Detalii

Financiar

Şef serviciu: comisar șef de poliţie Dumuţa Anamaria Ioana
 
Coordonate - telefon: 0262-207.740 
 

Detalii

Serviciul Pregătire Profesională

Şef serviciu: Subcomisar de poliţie Thira Ciprian

Coordonate - telefon/fax: 0262-207 908

Detalii

Biroul pentru Protecția Animalelor

Șef Birou: comisar de poliție Cosciug Marian

Detalii

Serviciul Cazier Judiciar, Statistică şi Evidenţe Operative

Şef serviciu:comisar şef de poliţie Zehan Voichiţa 
Coordonate: telefon: 0262-207 212

 

Detalii